Interjúk F1 - 11. Szezon - 4. Versenyhétvége - Isztambul (32 kör) 2020.12.12 - TOP 3 INTERJÚ

2020.12.13

1. Helyezett: Váraljai Szabolcs

- Üdv Szabolcs! Időmérőn megszerezted a pole-t és rajt-cél győzelmet hoztál ezen a fantasztikus versenyen.

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

Válasz: Üdv! Az időmérő nehezen indult, forgalomban voltam és nem bírtam elsőre jó időt autózni, meg is kellett szakítanom. Aztán az első befejezett mért köröm szinte hibátlanra sikeredett, megvoltam vele elégedve bár Görkem nagyon közel volt és kicsit bizonytalanná váltam a versennyel kapcsolatban. De a rajt után 1-2 kör után éreztem nyers tempóban erősebb vagyok körönként 3 tizeddel kb. Első etapban sikerült kiautóznom egy megnyugtató előnyt amivel magabiztosabban mehettem, és nem kellett kockáztatnom. Lekörözéseknél féltem egy kicsit, de a srácok fair módon jártak el a kék zászló láttán.

2. Kérdés: Jelenleg 8 ponttal vagy lemaradva a bajnokságban Farkas Márton mögött akit most is sikerült legyőznöd. Hogy érzed most magad így, fogsz harcolni a bajnoki címért?

Válasz: Mindenféleképpen harcolni szeretnék a bajnoki címért, most szerencsére a Hungaroring következik, kedvenc pályám. Remélem ott is sikerül lopnom a távolságot Farkas Mártonnal szemben a pontversenyben, de nagyon erős ellenfél és nem lesz könnyű dolgom.

3. Kérdés: Következő pálya a Hungaroring, ugyebár te is tudod, hogy hazai pálya. Mennyire szereted ezt a pályát, mennyit fogsz készülni és mik lesznek az elvárásaid magadhoz képest?

Válasz: Mint az előbb is említettem a kedvenc pályám. Nagyon szeretném megnyerni a versenyt, de hát ezzel nem vagyok egyedül, és szerintem Farkas Márton és Görkem Sisman is biztos vissza szeretne vágni Istambul után.

2. Helyezett: Görkem Sisman

- Üdv Sisman! Időmérőn 2. lettél, ezt a pozíciódat a versenyen is megtartottad.

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

Válasz: A verseny nekem rossz volt. Nem volt jó beállításom, a sebességem alacsony volt, sok helyen nagy sebességkülönbségek voltak a többiekhez képest, de ehhez képest második lettem. Megpróbálok jobb lenni a Hungaroringen, és gratulálok a dobogósoknak!

2. Kérdés: Jelenleg 3. vagy a pontversenyben, szezon végére mi a célod a pontversenyben, mit szeretnél elérni?

Válasz: Igen, Gáborral egyenlőek a pontjaink jelenleg a pontversenyben. Vannak gyors és tehetséges pilóták a szezonban, 2 versenyt kihagytam ebben a szezonban sajnos. Kicsit nehéz a lépést tartanom az előttem haladókkal, ami pedig a legfontosabb, hogy élvezzem a szezont és az autót. A cél pedig az, hogy a szezont a csúcson fejezzem be.

3. Kérdés: Következő pálya a mi kis hazai pályánk a Hungaroring, mit vársz a versenytől, mennyit fogsz gyakorolni és mik lesznek az elvárásaid magadhoz képest, mi lesz a cél?

Válasz: Igazából az első szektorban a sebesség, a 2. és 3. szektorban a tapadás jelent sokat, nehéz hiba nélkül menni főleg majd a versenyen Szombaton. Néhány kört már megtettem a pályán, nem vagyok megelégedve egyelőre az autómmal, és a beállításommal. Megpróbálok minél többet kihozni ebből a hétből is, és a szombati versenyből is. Sok sikert kívánok mindenkinek!

3. Helyezett: Farkas Márton

- Üdv Márton! Időmérőn 3. lettél, ezt a pozíciódat a versenyen is megtartottad.

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

Válasz: Egy szóval: Borzasztó! Rajt viszonylag jó volt, aztán Medvegy Martinnal kezdtem el csatázni aki 2 kiálláson volt, és ott elment minden esélyem a második helyre. Amikor megelőzött, számomra furcsa módon hibázott egyet mindig, egyszer nagyon érdekesen és mögém került. Mintha élvezte volna a csatát és el sem akart volna menni. Szabolcs remek volt, én pedig valahol elvesztettem 1 másodpercet a versenytempómból, de fogalmam sincs, hogy hol. Gratulálok neki, Sisman-t sajnos nem értem utol, nagyon jól ment ő is, gratula neki is. Én pedig maradok az adatok elemzésénél.

2. Kérdés: Jelenleg 8 ponttal vezeted a bajnokságot Váraljai Szabolcs előtt, a szezon felénél járunk jelenleg. Hogy érzed most magad így, nagyon fogsz menni a bajnoki címért?

Válasz: Remélem igen, de már előző versenyen és most is gyorsabb volt Szabolcs. El kell fogadnom, hogy gyorsabb és megpróbálni, megragadni a lehetőséget ha adódik.

3. Kérdés: Következő pálya a Hungaroring, ugyebár te is tudod, hogy hazai pálya. Mennyire szereted ezt a pályát, mennyit fogsz készülni és mik lesznek az elvárásaid magadhoz képest?

Válasz: Vegyesek az elvárásaim. Elmúlt futamon sikerült még ebben a ligában megnyernem itthon ami ugyanígy F1-el futott. Szeretnék most is hasonló eredményt elérni, de ha reális akarok lenni, akkor a dobogó második foka a cél. Fogok készülni természetesen, de az időm korlátozott. Illetve Istambulban is sokat készültem és csak beállításokkal vesztem el. Szóval most egy beállítás lesz az alap készülés, és meglátjuk mire elég. MINDENKINEK JÓ FELKÉSZÜLÉST!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el