Interjúk F1 - 11. Szezon - 5. Versenyhétvége - Hungaroring (34 kör) - 2020.12.19 - TOP 3 INTERJÚ

2020.12.24

1. Helyezett: Váraljai Szabolcs

- Üdv Szabolcs! Időmérőn 5. lettél, a versenyt pedig sikerült megnyerned még ebből a 3. rajtsorból is!

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

1. Válasz: Nagyon csalódott vagyok a hétvégével kapcsolatban. Nem volt meg a tempóm mint az időmérőn is látszott, de a versenyen viszonylag gyors voltam de nem a leggyorsabb. A következő versenyre ez kiábrándító.

2. Kérdés: Jelenleg most 5 ponttal vagy lemaradva Farkas Marcitól, hogy érzed most magad?

2. Válasz: Ahogy terveztem az a lényeg hogy előtte végezzek. Nem lesz könnyű hisz nagyon gyors, most is gyorsabb volt csak a lépés nekem jött ki jobban.

3. Kérdés: Következő pálya Spa, hogyan készülsz és mit vársz el magadhoz képest ezen a versenyhétvégén?

3. Válasz:  Szeretem a pályát, de nem érzem most olyan gyorsnak. Persze mindent megfogok tenni a győzelem érdekében.


2. Helyezett: Farkas Márton

- Üdv Márton! Időmérőn 2. lettél, és ezt a pozíciót meg is tartottad a versenyen!

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

1. Válasz: Ez sem volt most jó verseny. Első kanyar után élre álltam, de sajnos az első pár körbe pici hibák miatt nem tudtam el lépni, ezért meg is előztek ketten. Tempóm a verseny második felére már jó lett, de Szabolcsot nem értem utol sajnos. De szerencsém is volt, mert Sisman a boxban ragadt Szabolcs miatt, ezért simán második lehettem. Sajnos egy két versenyző a kék zászló ellenére is versenyzett velünk, ebből az egyik pilóta teljesen egyedül haladt, tehát tényleg semmi oka nem volt. Túl vagyunk rajta, tovább kell lépni.

2. Kérdés: Jelenleg 5 ponttal vezeted a pontversenyt, van még 3 versenyhétvége hátra, hogy érzed magad most, messze van még, de meglesz a bajnoki cím?

2. Válasz: Most inkább azt mondanám, hogy nem lesz meg. De megpróbálok mindent.

3. Kérdés: Következő pálya Spa, mit vársz attól a versenytől magadtól, mennyit készültél?

3. Válasz: Sokat készültem, reménykedem egy jó helyezésben, szeretem ezt a pályát nagyon. Meg jó lenne Szabolcs előtt végezni végre valahára.


3. Helyezett: Görkem Sisman

1. Kérdés: Hogy érezted magad a versenyen, milyen volt a versenyed a te szemszögedből?

1. Válasz: Időmérőn nem voltak a legjobb köreim, de versenyen azért jobb volt a tempóm.

2. Kérdés: Jelenleg 3. vagy a pontversenyben, az első 2 pilóta már nagyon meglépett mondhatni, megpróbálod még elkapni őket vagy marad a 3. hely és megpróbálod megtartani azt?

2. Válasz: Kicsit nehéz lenne elkapnom az első 2 pilótát, a szezon elején nem vettem még részt a futamokon, ez annak is a jele sajnos. A lehető legjobb eredményeket szeretném elérni, meg akarom tartani a bajnokságban mindenképpen a 3. helyet a szezon végén is legrosszabb esetben.

3. Kérdés: Következő pálya Spa, mit vársz attól a versenytől magadtól, mennyit készültél?

3. Válasz: Azt hiszem ezen a pályán van tempóm és jó sebességem is. Vannak olyan részek a pályán, ahol nehéz eltalálni a legjobb beállítást, de mindent meg fogok tenni a verseny győzelemért. 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el