Interjúk F1 - 17. Szezon - 4. Versenyhétvége - Monaco (39 kör) - 2021.12.03.

2021.12.11

1. helyezett: Várhegyi Bence:

Szia! Szeretnék gratulálni a futamgyőzelmedhez. Ez már a második a szezonban. Értékeld kérlek a futamod!

A rajtom jól sikerült és ki tudtam használni Marci hibáját, így az élre álltam. Végig nagyon koncentrálni kellett, mert 2-3 mp-nél nagyobb előnyt nem tudtam kiépíteni. Marci 1 körrel hamarabb állt ki a boxba, ami jó döntésnek bizonyult, mert csak mögé tudtam besorolni a kiállás után. Ő se tudott elhúzni tőlem és hibázott is a 2.szektorban és el tudtam menni mellette. Összességében egy nagyon izgalmas futamon vagyunk túl és nagy öröm, hogy ezen a pályán nyerni tudtam.

Az időmérőn 2 tizeddel maradtál el Farkas Mártontól. Hol hibáztál a körödben, meglehetett volna a pole?

Az első szektorom még tűrhető volt, a másik kettő nem. Az idők alapján itt is benne volt a pole, mert 1 másodperccel mentünk lassabban mint a gyakorlások során. Nem tudom mitől lett ilyen nagy különbség, de megint Marci rakta össze a jobb kört.

Továbbnövelted a bajnokságban az előnyöd, így már 13 ponttal vezetsz. Ez majdnem egy futamgyőzelem a szezon felénél. Mik az esélyeid?

A pontok és a tempó alapján úgy néz ki Marcival fogok csatázni az első helyért. Ő egy futamon nem volt és így vezetek 13 ponttal. Ha az utolsó 4 futamon részt vesz, akkor azt gondolom nem lefutott a bajnokság.

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

Igen, ismerem a pályát és tetszik a vonalvezetése, bár szerintem nem kimondottan illik a Forma 1-es autókhoz. A naptárunkban szerintem az egyik legjobb pálya, így a győzelem a cél.

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!


2. helyezett: Farkas Márton

Szia! Második lettél a versenyen, de elképesztően közel voltál Bencéhez. Milyen futamod volt?

Szia. Unalmas állandó óvatoskodás. Sajnos ez a pálya nem versenyzésre való!

Korábban azt mondtad, hogy ez egy borzalmas pálya, és hogy nagyon nem szereted, mégis tiéd lett a pole. Ezt minek köszönheted?

Időmérőn ovatosan mentem tele hibával, szerencsémre Bence mégovatossbb volt. Csak ezért volt esélyem.

Várhegyi Bence 13 ponttal lépett el tőled a bajnokságban. Szerinted behozhatod még ezt a hátrányt 4 versennyel a vége előtt?

Sajnos semmi esély arra hogy utolérjem!

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

Misano? MotoGP ből jól ismerem, de ez a pálya nem f1 es autóknak való, egy újabb pálya aminek szerintem nem kellene bent lennie mert ezen előzni megint nem lesz egyszerű... a pályahatárokat meg inkább nem is említem.

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!


3. helyezett: Csáki László:

Szia! Újabb dobogó, a szezonban a második. Hogyan értékelnéd a futamodat?

Elégedett vagyok ezzel a dobogóval, úgy érzem ebben nem volt több. Továbbra is azon vagyok, hogy dobogós eredményeket szerezzek a hátralévő futamokon.

Azt is lehet mondani hogy ez papírforma volt. Mind az időmérőn, mind a versenyen el voltál maradva az első kettőtől és a középmezőnytől. Egyedül maradtál a futam nagy részén, unalmas volt?

Igen annak mondható, hiszen többen különböző szinten teljesítették ezt a futamot. Az időmérővel nem voltam elégedett, ott szerintem a 2. hely is meglehetett volna, de nem álltak össze a szektorok. A versenyem tényleg unalmas volt, elmaradtak a csaták, elől lévök más szintet képviseltek ma, a hátsó mezőny pár tagja meg számomra úgy tünt hogy nem volt elég kitartó, pedig ezen a pályán bármi megtörténthet.

Ezzel az eredménnyel megelőzted Váraljai Szabit a bajnokságban. Szerinted fenn tudod ezt tartani a végéig?

Szerintem igen, ha mindig ennyit fogok tesztelni egy versenyhétvégére akkor hoznom kell ezt legalább, reális cél a bajnokság 3. helye,amiért nem csak ketten harcolunk.

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

Azt hiszem hogy talán egyszer már mehetem itt korábban egy másik ligában, pontosan nem emlékszem már erre, így gondban lehetek a pálya vonalvezetés felismerésével, de elég teszteléssel nem jelenthet gondot ez se. Egy újabb dobogót de eggyel feljebb lépnék és akár 2. helyet megszerezném.

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!

4. hely: Deák Bence:

Szia! Negyedik hely, majdnem egy kör hátrány a dobogótól. Hogyan értékelnéd a futamod?

Szia. Hát őszinte leszek, nagyon nem vagyok megelégedve magammal. Tudni érdemes, hogy verzió váltás történt mert sokan nem voltak megelégedve az eredetivel. Ez teljesen tönkretette a versenyem, mert kidobhattam nagyjából 100 környi gyakorlást. Elképsztő tempóm és beállításom volt, ami nem működött olyan jól az új modifikáción. Az önbizalmam és a motivációmat is elvette a dolog, illetve egy kisebb lelki süllyedés is ezt a pozíciót eredményezte. Ezek mellett a brutális gumi kopásom sem segített. Ezen a helyszínen én gokart-osan vezettem, csúsztattam az autót és ez betett a gumiknak. Így éreztem magamat magabiztosnak és gyorsnak, nem tudtam máshogy vezetni. Ez itt nagyon nem volt kifizetődő. Háromszor álltam ki a boxba, Szuperlágy - Közepes - Lágy - Szuperlágy volt a taktikám. A Szuperlágyakon tudtam támadni Csáki Lászlót, és egy elévágással próbálkoztam. Sajnos az új közepeseken lassabb voltam Lacinál, de hibázott ezért elé értem vissza. Sajnos a hajtűben egy picit elbambultam, megelőzött, innentől véget ért a versenyem. Váltottam az utolsó 10 körre a lágyakra, de sajnos letörtem a szárnyamat, ezzel újra a boxba kényszerültem.

A bajnoki címért folytatott csatából kiszálltál, csoda kéne hogy bajnok legyél. Változtat ez a felfogásodon?

Azt kell mondanom hogy igen. Az előző néhány szezonban megízlelhettem a bajnoki harc ízét, igaz valós esélyem nem volt. A fő rivális kiszállása után egy sokkal simább szezonra számítottam. A felkészülés alatt látott tempó azonban egy hatalmas pofon volt. Hibákat hibára halmoztam, túlerőltettem, egyszerűen nem állt össze. Innentől viszont enyém az esélytelenek nyugalma. A következő négy helyszín (Misano, Hungaroring, Sepang, Interlagos) számomra abszolút közömbös, a Hungaroring-en várok egy erősebb eredményt, viszont a mezőnyt ismerve óriási szerencsére lesz szükségem. A szezonom innentől csak szórakozás lesz, semmi komoly dolgot nem várok el magamtól.

4 pontra vagy Váraljai Szabitól. Szerinted megelőzheted?

Hát... *nevetés* ahhoz Szabinak nagyon sokat kell hibáznia. Egyértelműen sokkal gyorsabb nálam, kis szerencsével még nyerhet is veresnyt. Nekem azonban semmi esélyem nincsen. Ez van, ezt el kell fogadnom.

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

A vonalvezetés kifejezetten tetszik. Lapos rázókövek, nagy tempó, nyújtott kanyarok. A célom az erős pontszerzés, minden mást sikernek könyvelek el. Köszönöm!

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!


5. hely: Jakab Richard:

Szia! Ötödik hely, hogyan értékelnéd a versenyed?

Szia, jó volt a versenyem, jót csatáztam Gyarmatival.

Hogyan feküdt neked Monaco?

Jól feküdt nekem a pálya.

Elégedett vagy az eredményeddel?

Igen, elégedett vagyok.

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

A Misanoi pályát nem ismerem. Egy jó versenyt várok.

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!


6. hely: Gyarmati Bence:

Szia! Hatodik lettél, ezzel pedig az utolsó pontszerző. Hogyan értékelnéd a futamod?

Legalább célba értem! Viccet félretéve nem jó eredmény, de a verseny első fele jól sikerült, ismét a gumikon vesztem oda, a teszten egyáltalán nem volt ilyen mértékű a kopás. Egyértelműen jobban utána kell járni ennek ezután, hátha hoz változást.

Mi volt a célod ezen a versenyen? Elégedett vagy a teljesítményeddel?

A cél az volt hogy befejezzem a versenyt, ez sikerült. Mint említettem a verseny első fele jól sikerült, a rajtom pokolian jó volt a kevés hely ellenére felugrottam két pozíciót és sikerült kivédenem Váraljai támadásait ami nekem elég nagy szó.

A szezon feléhez érve hogyan értékelnéd az idényed?

Eddig elég halovány teljesítmény, nem is igazán érzem hogy ez javulhatna, de várjuk ki mi lesz. Vannak szép megmozdulások, erős pillanatok, ezeknek a gyakoriságát kellene megnövelni.

Korábban említettél pszichés okokat a gyengébb teljesítmény okaként. Sikerül ezeket leküzdened?

So-so... Nem mondom hogy teljesen jól vagyok mentálisan, de tudom mi a megoldás, és úgy érzem azon az úton. Ezek mindig fontosak, eddig is ezeken múlott a teljesítményem amely sajnos gyakran elég nagy hátrány de várjuk ki a végét.

Egy új helyszínre utazunk a következő versenyen: Misano. Ismered a pályát? Mit vársz tőle?

Versenyeztem már rajta alsóbb kategóriával, szerintem élvezetes pálya annak ellenére hogy sík az egész, itt a gumikezelés mégnagyobb szerepet fog játszani amiben lássuk be nem vagyok a legjobb, de a pályánál nagyobb újdonság is lesz idén... Ezt garantálom...

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok!


Kiesett: 

Váraljai Szabolcs:

Szia! Kiestél a versenyből, mi történt? Milyen eredményt érhettél volna el? 

Szia. Sajnos nem voltam a toppon aznap, és Monacoban nagyon fontos a koncentráció. Sokat hibáztam ami a versenyembe került. Maximum 4.helyet érhettem volna el szerintem.

Köszönöm szépen, eredményes felkészülést kívánok! 


Nagy János:

*Nem kaptunk választ*



Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el