Izgalmas futamok a Norisringen
A Norisringen folytatódott DTM bajnokságunk, ahol 10 versenyző vett részt.
A pole pozíciót ezúttal is a bajnoki éllovas, Kiss Barnabás szerezte meg az első futamra és akárcsak előző héten, Medvegy Martin előtt. A tovább sorrend Margl Roland-Farkas Márton-Pék Alex-Tóth Péter-Katona Dániel-Lőrincz Gábor-Csík Attila volt. Prekker Norbert csak több kör hátrányban vágott neki a futamnak, ám egy esetleges utolsó helyen célbaérés a pole pozíciót jelentette a következő futamra.
A rajt és az első kör nagy galiba nélkül lement. A második körben azonban a versenyben vezető két versenyző, Kiss Barnabás és Medvegy Martin ütköztek, aminek következtében előbbi boxba kellett, hogy álljon, Margl Roland pedig átvette a vezetést Medvegy Martin előtt. Az első körök legnagyobb nyertesei az Audi Abt Sportsline pilótái voltak: Lőrincz Gábor jó rajtjának valamint Kiss Barnabás és Farkas Márton szárnytörésének köszönhetően a nyolcadik helyről a harmadikon találta magát. Őt követte csapattársa, Csík Attila, aki szintén megelőzte az egymással igen kemény csatát folytató Tóth Péter-Katona Dániel-Pék Alex triót. Utóbbi szintén elvesztette első szárnyát, amivel értékes időt vesztített, és az utolsó helyig esett vissza. A bajnoki éllovas, Kiss Barnabásra a felzárkózás várt: Megelőzte Farkas Mártont és Tóth Pétert, Katona Dániel pedig egy ütközés miatt kiesett előle, ami a hétvége végét is jelentette számára. Az utolsó körökben még adódtak izgalmak a dobogós helyeket illetően: Lőrincz Gábor utolérte Medvegy Martint a második helyért, ám előznie nem sikerült. A célbaérők sorrendje végül Margl Roland-Medvegy Martin-Lőrincz Gábor-Csík Attila-Kiss Barnabás-Farkas Márton-Tóth Péter-Pék Alex-Prekker Norbert lett, ennek a sorrendnek a fordítottja adta a második futam rajtrácsát.
A második futam elején nagy volt a tülekedés és a pozícióváltások száma. A legrosszabbul ismét a bajnoki éllovas, Kiss Barnabás járt, aki megforgott a kettes-hármas kombinációban. Öröm az ürömben, hogy ezúttal nem kellett a boxba hajtania miatta. A nagy nyertes pedig ismét Lőrincz Gábor volt, aki a hetedik helyről a másodikon találta magát az első kör végén Farkas Márton mögött. A dobogó alsó fokán ekkor Pék Alex állt, Prekker Norbert, Tóth Péter, Csík Attila, Margl Roland, Medvegy Martin és Kiss Barnabás előtt. Prekker Norbert gyorsan megelőzte Pék Alexet, Tóth Péter pedig rövid időn belül Csík Attila, Margl Roland és Medvegy Martin "áldozata" lett. A BMW Team RBM pilótái voltak a leghatékonyabbak a felzárkózásban: Margl Roland a negyedik, Medvegy Martin az ötödik helyre jött előre pár kör alatt. Kiss Barnabás érkezett hátulról, végül a hatodik helyért vívott érdekes csatát Csík Attilával. Körökön keresztül előbbi állt jobban, de a hajrában fordult a kocka. De ne feledkezzünk meg a dobogós helyekről sem: Lőrincz Gábor és Prekker Norbert vívtak parázs csatát a második helyért, amibe később Margl Roland és Medvegy Martin is bejentkezett. Martin számára azonban egy hiba vetett véget a futamnak nem sokkal azután, hogy feljött a negyedik helyre Prekker Norbertet megelőzve. A második helyért tovább folyt a harc, amelyből Lőrincz Gábor a verseny végére kiszállt és a negyedik helyre esett vissza, Prekker Norbert pedig egy utolsó körös előzéssel utasította maga mögé Margl Rolandot. Az ötödik Csík Attila, a hatodik Kiss Barnabás, a hetedik Tóth Péter, a nyolcadik Pék Alex lett.
Az egyéni bajnokságot továbbra is Kiss Barnabás vezeti, előnye 11 pont Medvegy Martin előtt, mögöttük viszont sokan hoztak az élen álló kettősön. Érdekesség, hogy a norisringi szerencsétlen hétvége alapján Kiss Barnabás csak a hetedik lenne a bajnokságban, de hockenheimi dupla győzelmének köszönhetően még mindig vezeti a bajnokságot.
A csapatok versenyében megtartotta első helyét a BMW Team MTEK Kiss-Prekker kettőse, ám a BMW Team RBM Medvegy-Margl és a Audi Abt Sportsline Lőrincz-Csík duója is jelentősen csökkentette hátrányát.
Folytatás Imolában.